onsdag 24. februar 2010

eBay

Jaja. Hva skal man si? Programmering er vel ikke det som står høyest på Hot-lista for tiden, men er jo absolutt ledende på Things I have to do -listen min. Det vil ingen ende ta.Fikk lånt meg en ny Javabok i kveld,-på norsk. Kanskje jeg finner Item i den. Hva vet jeg?Ser at www.lisabetti.wordpress.com har fått seg blogg. Det var jammen i siste liten. Jeg venter i spenning på oppdateringer fra den kanten.
Ser forresten at innlegget er bltt døpt "eBay", da må jeg vel kanskje følge opp og si at jeg er ikke blitt så avhengig av eBay som jeg burde. Jeg har faktisk ikke bestilt en eneste ting. Hva skal dette bety?Jeg har ikke kjøpt noe i verdens største butikk.Jeg tror jeg trenger en dag fri fra skolen. Jeg må sette meg inn i hva eBay vil selge meg. For alt jeg vet blir jeg hekta, og må slutte på skolen og med programmeringen. Synd for meg. Men jeg kan vel egentlig ikke gi meg før jeg finner Ronny, det ville vært illojalt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar